Wie ik ben

Al tijdens mijn HBO opleiding ben ik begonnen met ondernemen. Waarom? Omdat ik simpelweg tijd over had en graag praktijkervaring wilde opbouwen. Alles wat met commercie en marketing te maken had heb ik met beide handen aangepakt. Tijdens de jaren die volgde op de Universiteit van Tilburg begonnen de werkzaamheden steeds meer tijd op te slokken.

Ik heb vervolgens besloten om in zee te gaan met het bedrijf Pondres. Samen met deze Tilburgse direct marketing organisatie heb ik in 2 jaar tijd Pondres Social Marketing opgezet, met een focus op social media strategie. Het is met name ook in die tijd geweest dat ik honderden lezingen en workshops heb mogen geven, alsmede een groot aantal publicaties heb geschreven.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus toen na een aantal jaar een goede relatie me vroeg om samen met hem DailyDialogues op te bouwen, ben ik daar vol voor gegaan. En met succes! Binnen 5 jaar hebben we een team van 15 professionals opgebouwd, alsmede een schitterend portfolio met topmerken.